Glad tjej

 
↑ Presenterna jag fick av min kära sambo efter hans resa till Amsterdam! (Ringklockan, hahah) Ni anaaar inte hur glad jag blev över att se honom igen, även ifall det bara gått en vecka.. Vi sa båda två att det kändes som en evighet. Inte sett han så glad/nervös på länge.. vi har ändå varit tillsammans i 5 år - då blir man inte lika "nervös" av att se varandra hela tiden för vi bor ihop också liksom, men nu när han hade varit borta en vecka sådär så var vi båda överlyckliga och nervösa. Så fint. ♥ Så har svävat på moln nu när jag fått somna och vakna upp bredvid honom! Tyvärr har han en vecka kvar att jobba innan vi båda har semester tillsammans så får några ensamma dagar hemma medan han jobbar, men de gör inget. Han är ju trotsallt hemmaaaa igen! (Ja, jag är fortfarande typ nykär efter 5 år tillsammans).. ;) 


Anonym
07 July, kl. 18:35 | Blogg;

Låter som en dröm ❤️kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Glad tjej

 
↑ Presenterna jag fick av min kära sambo efter hans resa till Amsterdam! (Ringklockan, hahah) Ni anaaar inte hur glad jag blev över att se honom igen, även ifall det bara gått en vecka.. Vi sa båda två att det kändes som en evighet. Inte sett han så glad/nervös på länge.. vi har ändå varit tillsammans i 5 år - då blir man inte lika "nervös" av att se varandra hela tiden för vi bor ihop också liksom, men nu när han hade varit borta en vecka sådär så var vi båda överlyckliga och nervösa. Så fint. ♥ Så har svävat på moln nu när jag fått somna och vakna upp bredvid honom! Tyvärr har han en vecka kvar att jobba innan vi båda har semester tillsammans så får några ensamma dagar hemma medan han jobbar, men de gör inget. Han är ju trotsallt hemmaaaa igen! (Ja, jag är fortfarande typ nykär efter 5 år tillsammans).. ;) 


Anonym
07 July, kl. 18:35 | Blogg;

Låter som en dröm ❤️kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0