Resultatet av balkongen

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har ju min sambo fixat en soffa av lastpallar som vi ska ha ute på balkongen! Så himla stolt över honom, så duktig! Nu har han både gjort en ny soffa till oss, plus en hatthylla för ett tag sen. All freeee.
 
Soffan blev skit bra iallafall! Så här ute spenderar jag större delen av min semester just nu! Det är fördelarna med att ha inglasad balkong.. att man kan sitta här ute även om vädret inte är de bästa! Just nu dock är det typ 18 grader och växlande molnighet, så funkar ju! Skönt sitta här inne o sola när man inte kan ligga på stranden än.. ;) Såhär blev resultatet iallafall! 
 

 
(Skit mysigt på kvällarna när man tänder ledslingan och lite levande ljus.. Underbart!!)
 


Anonym
07 July, kl. 17:49 | Blogg;

Kanon Malin fina kuddar mm ❤️👍👍👍Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Resultatet av balkongen

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har ju min sambo fixat en soffa av lastpallar som vi ska ha ute på balkongen! Så himla stolt över honom, så duktig! Nu har han både gjort en ny soffa till oss, plus en hatthylla för ett tag sen. All freeee.
 
Soffan blev skit bra iallafall! Så här ute spenderar jag större delen av min semester just nu! Det är fördelarna med att ha inglasad balkong.. att man kan sitta här ute även om vädret inte är de bästa! Just nu dock är det typ 18 grader och växlande molnighet, så funkar ju! Skönt sitta här inne o sola när man inte kan ligga på stranden än.. ;) Såhär blev resultatet iallafall! 
 

 
(Skit mysigt på kvällarna när man tänder ledslingan och lite levande ljus.. Underbart!!)
 


Anonym
07 July, kl. 17:49 | Blogg;

Kanon Malin fina kuddar mm ❤️👍👍👍Mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0