Älskar att vara ledig!!

Haft två supermysiga dagar! Vart ledig nu två dagar på raken.. tisdag-onsdag - vilket nästan aldrig händer?! Men jag tackar och bugar! Så haft en liten minihelg nu mitt i veckan känns det som. Behövdes faktiskt! Även ifall min jobbhelg var relativt lugn.. 
 
Igår så kom Linnea en sväng. Satt och tjötade om allt möjligt som vanligt, alltid mysigt! Sen var jag och Jesper hos svärföräldrarna en stund, sedan var det bara myskväll som gällde! Underbart. Vi har börjat kolla på "House of Cards" som är så jädrans bra! Rekommenderas verkligen. Så gött att ha något att se fram emot till kvällarna. ;)
 
Sen idag iallafall så åkte jag och Dessi in till Slottskogen för att möta Emma (min kollega) och hennes lilla hund! Gick promenad i det fina vädret och tog en fika! Massa prat och mys. Dröjer alltid så lång tid emellan våra träffar, så när man väl träffas så har man ju massa att prata om! Så är det alltid. Haft det supermysigt iallafall!! Tyvärr har jag inga roliga bilder att lägga upp då varken jag eller Emma älskar att vara med på bild.. ;) Så blir inget roligt inlägg. Får bli bra såhär ändå, hehe. Puss på er! (Förresten - ska försöka uppdatera mer.. men blir bara inte av..) 
 
#tråkigblogg.se
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Älskar att vara ledig!!

Haft två supermysiga dagar! Vart ledig nu två dagar på raken.. tisdag-onsdag - vilket nästan aldrig händer?! Men jag tackar och bugar! Så haft en liten minihelg nu mitt i veckan känns det som. Behövdes faktiskt! Även ifall min jobbhelg var relativt lugn.. 
 
Igår så kom Linnea en sväng. Satt och tjötade om allt möjligt som vanligt, alltid mysigt! Sen var jag och Jesper hos svärföräldrarna en stund, sedan var det bara myskväll som gällde! Underbart. Vi har börjat kolla på "House of Cards" som är så jädrans bra! Rekommenderas verkligen. Så gött att ha något att se fram emot till kvällarna. ;)
 
Sen idag iallafall så åkte jag och Dessi in till Slottskogen för att möta Emma (min kollega) och hennes lilla hund! Gick promenad i det fina vädret och tog en fika! Massa prat och mys. Dröjer alltid så lång tid emellan våra träffar, så när man väl träffas så har man ju massa att prata om! Så är det alltid. Haft det supermysigt iallafall!! Tyvärr har jag inga roliga bilder att lägga upp då varken jag eller Emma älskar att vara med på bild.. ;) Så blir inget roligt inlägg. Får bli bra såhär ändå, hehe. Puss på er! (Förresten - ska försöka uppdatera mer.. men blir bara inte av..) 
 
#tråkigblogg.se
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0