Tatueringssnack

Nu är första rosen jag gjorde helt färdig, och igår var jag tillbaka för att göra andra rosen! Det är verkligen en process att göra en stor tatuering.. men roligt är det! Tydligen så svullnade jag och började blöda när jag skulle göra första rosen så vi har delat in denna tatueringen i etapper.. så nu igår gjorde han bara linjerna på andra rosen, ingen skuggning och inga blad osv. Han lär känna min kropp mer o mer för varje gång så nu vet han hur han ska göra för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Mig gör det faktiskt ingenting att dela upp det, är bara skönt! Ligger så obekvämt på den där bänken så hade nog inte orkat ligga så många timmar i sträck ändå för att det ska bli färdigt, haha! Bättre då att dela upp de!
 
När jag bokade första besöket så sa jag att jag bara ville ha två rosor men sen ändrade jag till tre, men nu när dessa två rosorna är på höften så tycker jag faktiskt att det kanske räcker såhär. Den första rosen som sitter på sidan av låret blev mellanstor och denna övre på höften lite större så är ju ändå bra storlek.. tror att om man lägger till en ros över höften/nära revbenen så hamnar den precis där min höft och sida "veckar" sig, eller hur man ska beskriva de?! Så blir nog inte fint. Har iallafall bestämt nu att det räcker med dessa två sålänge, så om jag ångrar mig senare kan jag bara boka ny tid då. Så nu under sommaren så låter jag det vara såhär, så kan jag bada o så också! Sen gör jag en tredje ifall jag skulle vilja det dååå. 
 
Ska tillbaka nu om någon vecka igen o göra skuggningarna och blad, sen är jag nästintill klaaaar. Så roligt! Vill redan påbörja ett nytt projekt, haha! Jobbigt. När man väl börjat tatuera sig vill man bara ha mer o mer. Samma med fillers (för dem som gör det), plastikoperationer osv. Man blir lite "beroende" och blind! Skulle vilja göra på revbenen på andra sidan kroppen, och en coverup på min text på ryggen.. men ne, det får vänta! ;) 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tatueringssnack

Nu är första rosen jag gjorde helt färdig, och igår var jag tillbaka för att göra andra rosen! Det är verkligen en process att göra en stor tatuering.. men roligt är det! Tydligen så svullnade jag och började blöda när jag skulle göra första rosen så vi har delat in denna tatueringen i etapper.. så nu igår gjorde han bara linjerna på andra rosen, ingen skuggning och inga blad osv. Han lär känna min kropp mer o mer för varje gång så nu vet han hur han ska göra för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Mig gör det faktiskt ingenting att dela upp det, är bara skönt! Ligger så obekvämt på den där bänken så hade nog inte orkat ligga så många timmar i sträck ändå för att det ska bli färdigt, haha! Bättre då att dela upp de!
 
När jag bokade första besöket så sa jag att jag bara ville ha två rosor men sen ändrade jag till tre, men nu när dessa två rosorna är på höften så tycker jag faktiskt att det kanske räcker såhär. Den första rosen som sitter på sidan av låret blev mellanstor och denna övre på höften lite större så är ju ändå bra storlek.. tror att om man lägger till en ros över höften/nära revbenen så hamnar den precis där min höft och sida "veckar" sig, eller hur man ska beskriva de?! Så blir nog inte fint. Har iallafall bestämt nu att det räcker med dessa två sålänge, så om jag ångrar mig senare kan jag bara boka ny tid då. Så nu under sommaren så låter jag det vara såhär, så kan jag bada o så också! Sen gör jag en tredje ifall jag skulle vilja det dååå. 
 
Ska tillbaka nu om någon vecka igen o göra skuggningarna och blad, sen är jag nästintill klaaaar. Så roligt! Vill redan påbörja ett nytt projekt, haha! Jobbigt. När man väl börjat tatuera sig vill man bara ha mer o mer. Samma med fillers (för dem som gör det), plastikoperationer osv. Man blir lite "beroende" och blind! Skulle vilja göra på revbenen på andra sidan kroppen, och en coverup på min text på ryggen.. men ne, det får vänta! ;) 
 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0