TGIF!

Åh, fredaaag! Man uppskattar helt klart fredagarna på ett annat sätt när man är ledig helgen, annars betyder fredagarna faktiskt ingenting som förr, känns ändå som en måndag när man ska jobba.. Jätte tråkigt faktiskt. Nu för tiden är det ren LYX att vara ledig en helg, för andra är de en självklarhet. Ni anar inte hur lyxigt det är! Det värsta är att när man är ledig går det så fort att man inte ens hinner tänka, man hinner inte göra nåååågot som man tänkt sig nästan. Typ mindre än hälften man skulle hunnit med hinner man inte, haha. Men man får ta dagarna som de kommer helt enkelt. Jag har ju lyxen att även vara ledig mitt i veckan, så man får ändå trotsallt lite ledigt i de hela! 
 
Idag har det varit en hektisk dag på jobbet.. jobbade med en utav mina favoriter Svetlana men var så mycket idag att vi inte ens hann vila oss nästan. Var två klippningar så jag sprang upp och ner, hit o dit.. upp o ner för trappor för att hämta och lämna nycklar haha, och samtidigt fixade vi iordning alla växter och träd dem vart och köpt på Blomsterlandet.. Planterade och höll på hela dagen, så var verkligen allt på samma gång, men så är det ibland! Jesper är ute med sina gamla kollegor ikväll iallafall så har ensamtid, behövs verkligen efter en sånhär dag! Brukar inte tycka om att vara ensam och tycker att han är borta för mycket men idag kan han lika gärna vara borta, haha! Han kan komma hem hur sent han vill, bara skönt.. ;) Idag är en sån dag där jag helt klart behöver lite ensamtid. Se ut huuur jag vill och allt sånt där. Gjort mat för mig själv, köpte lite colaaa, mango, jordgubbar, min älskade 70% choklaaaad, så ja, kan inte bli bättre just nu. Bara njuter av livet och över att vara ledig! Förhoppnnigsvis med bra väder också. We'lll seeee. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

TGIF!

Åh, fredaaag! Man uppskattar helt klart fredagarna på ett annat sätt när man är ledig helgen, annars betyder fredagarna faktiskt ingenting som förr, känns ändå som en måndag när man ska jobba.. Jätte tråkigt faktiskt. Nu för tiden är det ren LYX att vara ledig en helg, för andra är de en självklarhet. Ni anar inte hur lyxigt det är! Det värsta är att när man är ledig går det så fort att man inte ens hinner tänka, man hinner inte göra nåååågot som man tänkt sig nästan. Typ mindre än hälften man skulle hunnit med hinner man inte, haha. Men man får ta dagarna som de kommer helt enkelt. Jag har ju lyxen att även vara ledig mitt i veckan, så man får ändå trotsallt lite ledigt i de hela! 
 
Idag har det varit en hektisk dag på jobbet.. jobbade med en utav mina favoriter Svetlana men var så mycket idag att vi inte ens hann vila oss nästan. Var två klippningar så jag sprang upp och ner, hit o dit.. upp o ner för trappor för att hämta och lämna nycklar haha, och samtidigt fixade vi iordning alla växter och träd dem vart och köpt på Blomsterlandet.. Planterade och höll på hela dagen, så var verkligen allt på samma gång, men så är det ibland! Jesper är ute med sina gamla kollegor ikväll iallafall så har ensamtid, behövs verkligen efter en sånhär dag! Brukar inte tycka om att vara ensam och tycker att han är borta för mycket men idag kan han lika gärna vara borta, haha! Han kan komma hem hur sent han vill, bara skönt.. ;) Idag är en sån dag där jag helt klart behöver lite ensamtid. Se ut huuur jag vill och allt sånt där. Gjort mat för mig själv, köpte lite colaaa, mango, jordgubbar, min älskade 70% choklaaaad, så ja, kan inte bli bättre just nu. Bara njuter av livet och över att vara ledig! Förhoppnnigsvis med bra väder också. We'lll seeee. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0