Uppdatering med 15 frågor!

Jag har faktiskt ingenting att skriva om just nu, har sån bloggtorka, haha.. Jobbar och står i, så hinner inte med heller. Ska försöka göra mitt bästa! Har ju trotsallt några trogna läsare som kommer in och kollar min blogg ändå. Puss på er! 
 

1. Beroende av?
Coca-cola! Tro mig, har försökt många gånger att sluta dricka skiten men det sätter sig i blodet känns det som, haha.. sad buuut true. 

 

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart, helt klart. Fin "färg" som döljer lite av ens kropp, och passar till allt. Vad är inte bra med svart liksom?! (Kanske isåfall att hår syns jätte tydligt, jobbigt när man har djur..) 

 

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, och mina naglar - (när jag inte jobbade inom vården haha! nu ser dem förjävliga ut) 

 

4. Dina planer under 2016?
Bli klar med det jävla körkortet, får ångest.. Resa utomlands också förhoppningsvis. 

 

5. Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja lätt.. åt mina dåliga skämt eller när jag råkar snubbla till när jag går för mig själv osv

 

6. Vad är det konstigaste du ätit?
Konstigaste? Hmm... Ne, vet inte faktiskt. Sill kanske ;) Äcklig konsistens och konstig smak. 

 

7. Hur imponerar man på dig?
Man ska vara jordnära och inte alls uppmärksamhetssökande/tro sig osv, tål inte sånt.. Bara vara sig själv också, viktigast! Ha humor, vara social.. 

 

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Göteborg isåfall, det enda jag vet typ förutom Kungsbacka och där vill jag verkligen inte bo igen. Så får bli göteborg! Men helst skulle jag inte vilja bo på samma ställe hela livet faktiskt. Man får se sig om lite! 

 

9. Hur ser dina morgonrutiner ut?
När jag är ledig: vaknar, kollar mig i spegeln, borstar håret om jag hinner, går en promenad med dessi, kommer in, käkar frukost om jag är hungrig, sen borstar tänder/sminkar mig osv om jag ska iväg på något. 
När jag jobbar: Går upp, går ut med dessi om jag börjar senare, sminkar mig, går. 

 

10. Vad längtar du efter?
Värme, löning, körkort.. 

 

11. Serier du följer just nu?
Fear the walking dead, Walking dead, Vanderpump rules - vet inte om man kan kalla det serie men är ju reality-tv.. så antar att det räknas?, Teen mom 2, Geordie shore.. sen vet jag inte, kollar inte så mycket på serier egentligen. Gjorde de mer förr

 

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
Vanligtvis runt 22-23, brukar dock inte kunna somna tidigare än 23-00.

 

13. 5 saker du vill göra i framtiden?
1. Förlova mig
2. Köpa hus
3. Skaffa barn
4. Åka till LA/USA förövrigt
5. Gå ner i vikt

 

14. Vad finns alltid i din handväska?
Plånbok, nycklar, tuggumi, hörlurar, lite nödvändigt smink

 

15. 3 utländska bloggar du följer?
Följer inga bloggar direkt. Kollar lite då och då, dock inga utländska. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Uppdatering med 15 frågor!

Jag har faktiskt ingenting att skriva om just nu, har sån bloggtorka, haha.. Jobbar och står i, så hinner inte med heller. Ska försöka göra mitt bästa! Har ju trotsallt några trogna läsare som kommer in och kollar min blogg ändå. Puss på er! 
 

1. Beroende av?
Coca-cola! Tro mig, har försökt många gånger att sluta dricka skiten men det sätter sig i blodet känns det som, haha.. sad buuut true. 

 

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart, helt klart. Fin "färg" som döljer lite av ens kropp, och passar till allt. Vad är inte bra med svart liksom?! (Kanske isåfall att hår syns jätte tydligt, jobbigt när man har djur..) 

 

3. Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, och mina naglar - (när jag inte jobbade inom vården haha! nu ser dem förjävliga ut) 

 

4. Dina planer under 2016?
Bli klar med det jävla körkortet, får ångest.. Resa utomlands också förhoppningsvis. 

 

5. Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja lätt.. åt mina dåliga skämt eller när jag råkar snubbla till när jag går för mig själv osv

 

6. Vad är det konstigaste du ätit?
Konstigaste? Hmm... Ne, vet inte faktiskt. Sill kanske ;) Äcklig konsistens och konstig smak. 

 

7. Hur imponerar man på dig?
Man ska vara jordnära och inte alls uppmärksamhetssökande/tro sig osv, tål inte sånt.. Bara vara sig själv också, viktigast! Ha humor, vara social.. 

 

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av livet?
Göteborg isåfall, det enda jag vet typ förutom Kungsbacka och där vill jag verkligen inte bo igen. Så får bli göteborg! Men helst skulle jag inte vilja bo på samma ställe hela livet faktiskt. Man får se sig om lite! 

 

9. Hur ser dina morgonrutiner ut?
När jag är ledig: vaknar, kollar mig i spegeln, borstar håret om jag hinner, går en promenad med dessi, kommer in, käkar frukost om jag är hungrig, sen borstar tänder/sminkar mig osv om jag ska iväg på något. 
När jag jobbar: Går upp, går ut med dessi om jag börjar senare, sminkar mig, går. 

 

10. Vad längtar du efter?
Värme, löning, körkort.. 

 

11. Serier du följer just nu?
Fear the walking dead, Walking dead, Vanderpump rules - vet inte om man kan kalla det serie men är ju reality-tv.. så antar att det räknas?, Teen mom 2, Geordie shore.. sen vet jag inte, kollar inte så mycket på serier egentligen. Gjorde de mer förr

 

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
Vanligtvis runt 22-23, brukar dock inte kunna somna tidigare än 23-00.

 

13. 5 saker du vill göra i framtiden?
1. Förlova mig
2. Köpa hus
3. Skaffa barn
4. Åka till LA/USA förövrigt
5. Gå ner i vikt

 

14. Vad finns alltid i din handväska?
Plånbok, nycklar, tuggumi, hörlurar, lite nödvändigt smink

 

15. 3 utländska bloggar du följer?
Följer inga bloggar direkt. Kollar lite då och då, dock inga utländska. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0