Äntligen nöjd! .. tror jag.

Jobbade med min bästa Emma idag! Jätte bra dag, förutom att det var sååå mycket att göra... så vi slet röva av oss, bokstavligt talat. Men vi kämpade tillsammans! ♥ När jag kom på morgonen hade hon förberedit smörgåsar åt mig, ställt fram två koppar till oss, skrivit en lapp där det stod "världens bästa Malin", asså ärligt - så underbar! Sånna småsaker som gör en på toppenhumör, är oftast de små sakerna som gör mest, faktiskt. Så bra start på min morgon. Ställde mig och bakade chokladbollar, ett sug som jag aldrig brukar få annars, haha. Så det blev elva kaffe till både oss personal och boende! 
 
Efter jobbet tog jag en låååång välbehövlig dusch, sen drog jag raka vägen till stan för att möta upp min sambo! Vi skulle kolla lite i stan och eftersom jag var så himla tveksam på jackan, storleken mest av allt, så kände jag att jag behövde åka in och testa den andra storleken igen, bara för att vara 100% säker. När vi kom till affären fanns det bara storlek 36 och 38 (vilket är skit små som sagt i dem jackorna) och EN ENDA 40 i svart kvar. Kände det var ödet, den hängde där och väntade på mig, haha! Då var det helt enkelt meningen att jag skulle komma idag och byta jacka. Så nu känns det faktiskt bättre. Tänkte, hur ofta har man en tjock varm tröja under en varm vinterjacka? Aldrig. Så varför ska jag tänka "ne, jackan kan vara lite pösig, så får jag plats med en tjocktröja." Naae.. hade ändå blivit "tight" om jag hade tjocktröja under storlek 42. Så känner mig skit nöjd nu! Svart är min färg också.. alltid ett säkert kort liksom. ;) Så nu ska jag rocka min ROCKANDBLUE i vinter! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Äntligen nöjd! .. tror jag.

Jobbade med min bästa Emma idag! Jätte bra dag, förutom att det var sååå mycket att göra... så vi slet röva av oss, bokstavligt talat. Men vi kämpade tillsammans! ♥ När jag kom på morgonen hade hon förberedit smörgåsar åt mig, ställt fram två koppar till oss, skrivit en lapp där det stod "världens bästa Malin", asså ärligt - så underbar! Sånna småsaker som gör en på toppenhumör, är oftast de små sakerna som gör mest, faktiskt. Så bra start på min morgon. Ställde mig och bakade chokladbollar, ett sug som jag aldrig brukar få annars, haha. Så det blev elva kaffe till både oss personal och boende! 
 
Efter jobbet tog jag en låååång välbehövlig dusch, sen drog jag raka vägen till stan för att möta upp min sambo! Vi skulle kolla lite i stan och eftersom jag var så himla tveksam på jackan, storleken mest av allt, så kände jag att jag behövde åka in och testa den andra storleken igen, bara för att vara 100% säker. När vi kom till affären fanns det bara storlek 36 och 38 (vilket är skit små som sagt i dem jackorna) och EN ENDA 40 i svart kvar. Kände det var ödet, den hängde där och väntade på mig, haha! Då var det helt enkelt meningen att jag skulle komma idag och byta jacka. Så nu känns det faktiskt bättre. Tänkte, hur ofta har man en tjock varm tröja under en varm vinterjacka? Aldrig. Så varför ska jag tänka "ne, jackan kan vara lite pösig, så får jag plats med en tjocktröja." Naae.. hade ändå blivit "tight" om jag hade tjocktröja under storlek 42. Så känner mig skit nöjd nu! Svart är min färg också.. alltid ett säkert kort liksom. ;) Så nu ska jag rocka min ROCKANDBLUE i vinter! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0