Blogglista ♔

1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig? 
Malle 

2. Har du någon ovanlig/konstig vana? 
Haha det min sambo tycker är konstigt med mig är att när vi kollar på film eller dylikt så ligger jag inte i soffan utan jag sitter på snett på kanten typ.. JAG TYCKER DET ÄR BEKVÄMT, OKEJ?! hahah! Finns säkert massor men kommer inte på något mer just nu! 

3. Har du några konstiga fobier? 
Har lite social fobi - jag hatar att gå ensam i stora folkgrupper. Blivit bättre men tycker fortfarande inte om det! 

4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör? 
Ingen, vad jag kan komma på nu 

5. Vad stör du dig på hos andra? 
Folk som tror de vet bäst, och falskhet. Sånna som är snälla framför en men som snackar skit sen så fort man lämnar rummet. HATAR sånt. 

6. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös? 
 
Skakar med benet, biter på sidan av nageln och håller på med håret mycket

7. Vilken sida av sängen sover du på? 
Vänster

8. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det? 
Mitt första gosedjur? Haha ingeeenaning

9. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv? 
Att tänka på sig själv mer

10. Vilket håll står du åt i duschen? 
Åt höger typ

11. Vilken är din favoritmat som är "dåligt" men du älskar att äta det iaf?
TACOS älskar jag, är kanske inte jätte onyttigt, men inte nyttigt heller? hahah
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Blogglista ♔

1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig? 
Malle 

2. Har du någon ovanlig/konstig vana? 
Haha det min sambo tycker är konstigt med mig är att när vi kollar på film eller dylikt så ligger jag inte i soffan utan jag sitter på snett på kanten typ.. JAG TYCKER DET ÄR BEKVÄMT, OKEJ?! hahah! Finns säkert massor men kommer inte på något mer just nu! 

3. Har du några konstiga fobier? 
Har lite social fobi - jag hatar att gå ensam i stora folkgrupper. Blivit bättre men tycker fortfarande inte om det! 

4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör? 
Ingen, vad jag kan komma på nu 

5. Vad stör du dig på hos andra? 
Folk som tror de vet bäst, och falskhet. Sånna som är snälla framför en men som snackar skit sen så fort man lämnar rummet. HATAR sånt. 

6. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös? 
 
Skakar med benet, biter på sidan av nageln och håller på med håret mycket

7. Vilken sida av sängen sover du på? 
Vänster

8. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det? 
Mitt första gosedjur? Haha ingeeenaning

9. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv? 
Att tänka på sig själv mer

10. Vilket håll står du åt i duschen? 
Åt höger typ

11. Vilken är din favoritmat som är "dåligt" men du älskar att äta det iaf?
TACOS älskar jag, är kanske inte jätte onyttigt, men inte nyttigt heller? hahah
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0