Fina fina årstid

 

Jag har faktiskt på "äldre dar" får man väl säga.. börjat uppskatta höst och vinter mer. Jag har alltid älskat sommaren så länge jag kan minnas men det är något speciellt med hösten och vintern alltså. Stora mysiga koftor, tända ljus, mysigt ljus när man vaknar på morgonen, olika färger överallt, fint solsken.. allt sånt uppskattar jag mer nu när jag börjar bli lite äldre, än vad jag gjorde när jag var tex 13- och uppåt. I don't know about you, men jag njuuuuter förfullt nu av denna underbara årstid!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fina fina årstid

 

Jag har faktiskt på "äldre dar" får man väl säga.. börjat uppskatta höst och vinter mer. Jag har alltid älskat sommaren så länge jag kan minnas men det är något speciellt med hösten och vintern alltså. Stora mysiga koftor, tända ljus, mysigt ljus när man vaknar på morgonen, olika färger överallt, fint solsken.. allt sånt uppskattar jag mer nu när jag börjar bli lite äldre, än vad jag gjorde när jag var tex 13- och uppåt. I don't know about you, men jag njuuuuter förfullt nu av denna underbara årstid!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0