Från i lördags

 
Hade verkligen en underbar helg förra veckan. Jag och en gammal klasskompis Emma bestämde oss för att ses då vi inte träffats på länge och inte pratat så mycket heller för den delen, så vi bokade bord på min favoritresturang Jensens för att fira att jag har fått nytt jobb! PERFEKT kväll. Efter god mat gick vi senare ut och drack massa goda drinkar på det! Underbar kväll verkligen. Linnea kom och mötte upp oss sen på Harrys där vi mölade i oss massa Jordgubbs mojitos.. haha, helt galna! Men jag måste säga, Harrys har verkligen en utav de godaste mojitosen jag någonsin smakat! Har inte ens gillat mojito innan.. Gööörrr mysigt iallafall! Sen bestämde vi oss senare att möta upp min sambo, och dra vidare till biljardpalatset där vi spenderade resten av kvällen! Hade verkligen en skit bra helg, och nu får vi se vad nästa helg har att erbjuda! Imorgon ska vi åka iväg på tråkigheter, inget jag vill ta upp än här i bloggen - det gör jag när jag är redo. Sen på lördag ska vi på kalas för min lillebror som fyller 20, därefter får vi se vad som händer. Vad ska ni hitta på? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Från i lördags

 
Hade verkligen en underbar helg förra veckan. Jag och en gammal klasskompis Emma bestämde oss för att ses då vi inte träffats på länge och inte pratat så mycket heller för den delen, så vi bokade bord på min favoritresturang Jensens för att fira att jag har fått nytt jobb! PERFEKT kväll. Efter god mat gick vi senare ut och drack massa goda drinkar på det! Underbar kväll verkligen. Linnea kom och mötte upp oss sen på Harrys där vi mölade i oss massa Jordgubbs mojitos.. haha, helt galna! Men jag måste säga, Harrys har verkligen en utav de godaste mojitosen jag någonsin smakat! Har inte ens gillat mojito innan.. Gööörrr mysigt iallafall! Sen bestämde vi oss senare att möta upp min sambo, och dra vidare till biljardpalatset där vi spenderade resten av kvällen! Hade verkligen en skit bra helg, och nu får vi se vad nästa helg har att erbjuda! Imorgon ska vi åka iväg på tråkigheter, inget jag vill ta upp än här i bloggen - det gör jag när jag är redo. Sen på lördag ska vi på kalas för min lillebror som fyller 20, därefter får vi se vad som händer. Vad ska ni hitta på? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0