♦ HÖSTLISTA ♦

1. Beskriv hösten hittills med tre ord!
Mysig, varm, färgrik
 

2. Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det bästa är att det blir mörkt fort och man kan mysa i mängder, levande ljus!! Även alla fina färger, bladen osv. Det sämsta.. om man måste välja något så regnet! Blöta blad överallt som är så jädra hala.. 

 

3. Hur höstmyser du?
Sätter på mig gosiga kläder, tänder upp hela lägenheten med levande ljus, massa filtar o kuddar, en bra film - och ett bra sällskap! 

 

4. Din favorit outfit i höst?
Asså allt som är gosigt.. stora mysiga tröjor! Helst med hög krage.. så myyyysigt! Detta är en favorit, älskar burgundy färgen!!!

 
 
5. Ett måste i höst?
Som jag sa i förra inlägget, massa mysiga tröjor/tunikor!!
 

6. Te VS varm choklad?
Varm choklad!

 

7. Vilken är den höstligaste maträtten enligt dig?
Tycker inte det finns någon maträtt som är direkt "höstig", dock tycker jag att man unnar sig onödigt mycket under hösten för att det är så mycket mys hela tiden, så blir mycket skräp. Så.. skräpmat måste väl vara de höstligaste maträtterna isåfall. Typ thaimat..

 

8. Filmkväll VS höstpromenad?
Först höstpromenad, sen filmkväll! I den ordningen, perfekt ju. 

 

9. Äpplen VS plommon?
Båda! 

 

10. Avsluta med en favoritbild från hösten 2015?!


bara för att jag älskar sånna blad! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

♦ HÖSTLISTA ♦

1. Beskriv hösten hittills med tre ord!
Mysig, varm, färgrik
 

2. Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det bästa är att det blir mörkt fort och man kan mysa i mängder, levande ljus!! Även alla fina färger, bladen osv. Det sämsta.. om man måste välja något så regnet! Blöta blad överallt som är så jädra hala.. 

 

3. Hur höstmyser du?
Sätter på mig gosiga kläder, tänder upp hela lägenheten med levande ljus, massa filtar o kuddar, en bra film - och ett bra sällskap! 

 

4. Din favorit outfit i höst?
Asså allt som är gosigt.. stora mysiga tröjor! Helst med hög krage.. så myyyysigt! Detta är en favorit, älskar burgundy färgen!!!

 
 
5. Ett måste i höst?
Som jag sa i förra inlägget, massa mysiga tröjor/tunikor!!
 

6. Te VS varm choklad?
Varm choklad!

 

7. Vilken är den höstligaste maträtten enligt dig?
Tycker inte det finns någon maträtt som är direkt "höstig", dock tycker jag att man unnar sig onödigt mycket under hösten för att det är så mycket mys hela tiden, så blir mycket skräp. Så.. skräpmat måste väl vara de höstligaste maträtterna isåfall. Typ thaimat..

 

8. Filmkväll VS höstpromenad?
Först höstpromenad, sen filmkväll! I den ordningen, perfekt ju. 

 

9. Äpplen VS plommon?
Båda! 

 

10. Avsluta med en favoritbild från hösten 2015?!


bara för att jag älskar sånna blad! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0