17O116

Två saker jag skulle vilja uppleva igen: tiden med dessi, uppskatta den mer än vad man ibland gjorde - och gamla minnen med mina äldsta vänner! 

 

Tre saker jag uppskattar: När man är ärlig, mina närmaste och när man är sig själv 

 

Tre saker som jag vill ha: Radhus, mer pengar och en DKNY Bryant Park väska!! 

 

Tre saker jag älskar att göra: Mysa, umgås med dem jag älskar, resa 

 

Tre ord som beskriver mig: Snäll, ärlig och omtänksam

 

Tre saker jag vill bli bättre på: Att tänka mer på mig själv innan jag tänker på andra, lära mig att acceptera mig själv som jag är och vara mer strikt när det gäller kost/träning m.m. 

 

Tre saker jag inte kan vara utan: Smink, hoodies och mina nära o kära! ♥

 

Vad ville du bli när du var liten?: Skådespelare/sångerska

 

Vad trodde du att du skulle bli när du var tonåring?: Frisör typ.. eller jobba på coop/ica

 

Vilka var dina bästa / sämsta ämnen i skolan?: Bästa var väl typ engelska, sämsta MATTE! hatar det än idag! 

 

Vad gjorde du efter gymnasiet?: Första sommaren tog jag det lugnt och hade "sommarlov", sen var det bara att söka jobb och börja jobba på riktigt! Började när jag var 15-16 men sen fick jag riktiga anställningar längre fram efter studenten! 

 

Bor du hemma hos dina föräldrar? Om inte, när flyttade du hemifrån?: Nej, jag bor inte hemma! Bor med min sambo sen några år tillbaka. ♥ Flyttade kanskeee.. 2013, kommer inte ihåg. Var väldigt mycket hemma hos Jesper innan jag officiellt flyttade dit, men ung var jag ialf! Var någonstans där under gymnasietiden..

 

Vilket var ditt allra första jobb?: Timvikarie inom äldreomsorgen

 

Vad har du haft mer för yrken?: Jobbat på äldreboende som undersköterska, varit personlig assistent åt en 3årig flicka med trakealkanyl, och nu Barnsköterska på Neonatal intensivvård! 

 

Vad går ditt nuvarande jobb ut på?: Att rädda livet på och ta hand om för tidigt födda bebisar (samt deras föräldrar) ♥

 

Vilka är dina starka / svaga sidor på ditt jobb?: Starka sidor är väl att jag ÄLSKAR att hjälpa andra människor så jag gör mitt yttersta för att hjälpa och bli så bra som möjligt på det jag gör - även väldigt snabblärd, svaga är väl.. jag vet inte.. att jag tycker att jag är så äcklig att jag knappt kan kolla på människor länge när man pratar utan att kolla bort typ, så folk som inte känner mig ser mig ibland som "osäker" - but i ain't, vill bara täcka och gömma min ful/äcklighet, haha... (sad but true). Sitter helst av allt med handen i ansiktet så man inte ser hela mig  

 

Nämn något som du är extra stolt över att ha gjort i ditt jobb?: Jag är riktigt stolt över mig själv i det stora hela, att jag tog en ren chansning och skickade mail till min nuvarande chef, och faktiskt fick jobbet så snabbt som jag fick! Och nu gör jag det jag alltid drömt om - jobbar med barn. ♥

 

Vad skulle du vilja jobba med om du inte hade det yrke du har i dagsläget?: Med djur, utan tvekan! 

 

Vad tror du skulle vara det sämsta jobbet för dig?: Kontorsnisse, eftersom jag älskar det sociala.. även typ Volvo, eller biljobb i sig.. då jag inte alls är intresserad eller har tålamod med sånna saker. 

 

Vad gör du om fem år?: Då har jag förhoppningsvis fast jobb på neonatalen, har ett barn och är förlovad med mannen i mitt liv. ♥

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

17O116

Två saker jag skulle vilja uppleva igen: tiden med dessi, uppskatta den mer än vad man ibland gjorde - och gamla minnen med mina äldsta vänner! 

 

Tre saker jag uppskattar: När man är ärlig, mina närmaste och när man är sig själv 

 

Tre saker som jag vill ha: Radhus, mer pengar och en DKNY Bryant Park väska!! 

 

Tre saker jag älskar att göra: Mysa, umgås med dem jag älskar, resa 

 

Tre ord som beskriver mig: Snäll, ärlig och omtänksam

 

Tre saker jag vill bli bättre på: Att tänka mer på mig själv innan jag tänker på andra, lära mig att acceptera mig själv som jag är och vara mer strikt när det gäller kost/träning m.m. 

 

Tre saker jag inte kan vara utan: Smink, hoodies och mina nära o kära! ♥

 

Vad ville du bli när du var liten?: Skådespelare/sångerska

 

Vad trodde du att du skulle bli när du var tonåring?: Frisör typ.. eller jobba på coop/ica

 

Vilka var dina bästa / sämsta ämnen i skolan?: Bästa var väl typ engelska, sämsta MATTE! hatar det än idag! 

 

Vad gjorde du efter gymnasiet?: Första sommaren tog jag det lugnt och hade "sommarlov", sen var det bara att söka jobb och börja jobba på riktigt! Började när jag var 15-16 men sen fick jag riktiga anställningar längre fram efter studenten! 

 

Bor du hemma hos dina föräldrar? Om inte, när flyttade du hemifrån?: Nej, jag bor inte hemma! Bor med min sambo sen några år tillbaka. ♥ Flyttade kanskeee.. 2013, kommer inte ihåg. Var väldigt mycket hemma hos Jesper innan jag officiellt flyttade dit, men ung var jag ialf! Var någonstans där under gymnasietiden..

 

Vilket var ditt allra första jobb?: Timvikarie inom äldreomsorgen

 

Vad har du haft mer för yrken?: Jobbat på äldreboende som undersköterska, varit personlig assistent åt en 3årig flicka med trakealkanyl, och nu Barnsköterska på Neonatal intensivvård! 

 

Vad går ditt nuvarande jobb ut på?: Att rädda livet på och ta hand om för tidigt födda bebisar (samt deras föräldrar) ♥

 

Vilka är dina starka / svaga sidor på ditt jobb?: Starka sidor är väl att jag ÄLSKAR att hjälpa andra människor så jag gör mitt yttersta för att hjälpa och bli så bra som möjligt på det jag gör - även väldigt snabblärd, svaga är väl.. jag vet inte.. att jag tycker att jag är så äcklig att jag knappt kan kolla på människor länge när man pratar utan att kolla bort typ, så folk som inte känner mig ser mig ibland som "osäker" - but i ain't, vill bara täcka och gömma min ful/äcklighet, haha... (sad but true). Sitter helst av allt med handen i ansiktet så man inte ser hela mig  

 

Nämn något som du är extra stolt över att ha gjort i ditt jobb?: Jag är riktigt stolt över mig själv i det stora hela, att jag tog en ren chansning och skickade mail till min nuvarande chef, och faktiskt fick jobbet så snabbt som jag fick! Och nu gör jag det jag alltid drömt om - jobbar med barn. ♥

 

Vad skulle du vilja jobba med om du inte hade det yrke du har i dagsläget?: Med djur, utan tvekan! 

 

Vad tror du skulle vara det sämsta jobbet för dig?: Kontorsnisse, eftersom jag älskar det sociala.. även typ Volvo, eller biljobb i sig.. då jag inte alls är intresserad eller har tålamod med sånna saker. 

 

Vad gör du om fem år?: Då har jag förhoppningsvis fast jobb på neonatalen, har ett barn och är förlovad med mannen i mitt liv. ♥

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0