GOTT NYTT ÅR!

 
Jag vet att man alltid sätter mål när det blir ett nytt år - och man brukar aldrig hålla dem ändå.. men 2017 tänkte jag faktiskt göra till ett år där alla mina mål lyckas. Jag vill först och främst gå ner i vikt och ta mitt körkort, det är de viktigaste! Motivationen måste bara pumpas till max så löser det sig! 
 
2016 har varit ett år med väldigt många blandade känslor. Både bra dagar och väldigt många dåliga, lite som det brukar vara. Många vänner man blivit besviken på och helst hade velat skrota, men även många fina dagar och nya möten med underbara människor. Vi gjorde oss av med våran underbara hund också som var som vår bebis, men även det har vi tagit oss upp ifrån tillsammans! Kärleken till min sambo växer bara starkare för varje år - det är verkligen en relation jag aldrig vill förlora! Ne, nu laddar vi för 2017, med ännu fler nya bekantskaper och bra minnen! Börja om på ny kula - skrota de gamla händelserna, säga upp relationer som inte ger en någonting, gå ner i vikt, bli moster igen.. ja, en jädra massa ska vi göra detta året! Im ready! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

GOTT NYTT ÅR!

 
Jag vet att man alltid sätter mål när det blir ett nytt år - och man brukar aldrig hålla dem ändå.. men 2017 tänkte jag faktiskt göra till ett år där alla mina mål lyckas. Jag vill först och främst gå ner i vikt och ta mitt körkort, det är de viktigaste! Motivationen måste bara pumpas till max så löser det sig! 
 
2016 har varit ett år med väldigt många blandade känslor. Både bra dagar och väldigt många dåliga, lite som det brukar vara. Många vänner man blivit besviken på och helst hade velat skrota, men även många fina dagar och nya möten med underbara människor. Vi gjorde oss av med våran underbara hund också som var som vår bebis, men även det har vi tagit oss upp ifrån tillsammans! Kärleken till min sambo växer bara starkare för varje år - det är verkligen en relation jag aldrig vill förlora! Ne, nu laddar vi för 2017, med ännu fler nya bekantskaper och bra minnen! Börja om på ny kula - skrota de gamla händelserna, säga upp relationer som inte ger en någonting, gå ner i vikt, bli moster igen.. ja, en jädra massa ska vi göra detta året! Im ready! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0