Semestern so far

Haft en vecka utav min semester nu! Jesper åkte i fredags för han valde att jobba för ett annat företag på semestern, för att åka iväg på ett ”stoppjobb”. Så nu är han i Värmland och jobbar i en hel månad utan att komma hem... heeeeela semestern som vi skulle haft ihop. I början blev jag jätte ledsen/besviken, sen lade det sig lite och jag började vänja mig vid tanken, och nu har det bara gått några dagar - det är hemskt! Jag har ändå umgåtts med min syster och barnen hela helgen o gjort massa mysigt. Pettson o findus teater, myst hemma, varit på Frölunda torg.. pussats kramats med barnen.. massa mys som fått mig på andra tankar, och idag umgåtts med Linnea. Varit på Ramberget och myst sen varit vid Saltholmen, men nu är jag hemma. Varit hemma själv några timmar och nu när jag suttit här i soffan ett tag är det jätte jobbigt. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge.. det mesta är väl högst en vecka typ och då har jag jobbat samtidigt. Att bara sitta här ensam på semestern gör saken värre också.. vill göra spontana grejer med min kärlek, åka iväg på roliga saker... osv. Att vara utan sin bästa vän såhär länge är verkligen jätte svårt! 7 år senare och har aldrig varit såhär kär... min ”bebben”. ❤️
 
Bilder från helgen. Underbar helg som jag verkligen behövde 💋
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Semestern so far

Haft en vecka utav min semester nu! Jesper åkte i fredags för han valde att jobba för ett annat företag på semestern, för att åka iväg på ett ”stoppjobb”. Så nu är han i Värmland och jobbar i en hel månad utan att komma hem... heeeeela semestern som vi skulle haft ihop. I början blev jag jätte ledsen/besviken, sen lade det sig lite och jag började vänja mig vid tanken, och nu har det bara gått några dagar - det är hemskt! Jag har ändå umgåtts med min syster och barnen hela helgen o gjort massa mysigt. Pettson o findus teater, myst hemma, varit på Frölunda torg.. pussats kramats med barnen.. massa mys som fått mig på andra tankar, och idag umgåtts med Linnea. Varit på Ramberget och myst sen varit vid Saltholmen, men nu är jag hemma. Varit hemma själv några timmar och nu när jag suttit här i soffan ett tag är det jätte jobbigt. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge.. det mesta är väl högst en vecka typ och då har jag jobbat samtidigt. Att bara sitta här ensam på semestern gör saken värre också.. vill göra spontana grejer med min kärlek, åka iväg på roliga saker... osv. Att vara utan sin bästa vän såhär länge är verkligen jätte svårt! 7 år senare och har aldrig varit såhär kär... min ”bebben”. ❤️
 
Bilder från helgen. Underbar helg som jag verkligen behövde 💋
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0