TIPS TIPS TIPS!

 
Måste verkligen tipsa er om denna byxdressen från Bubbleroom! Jag LEVER verkligen i min denna sommaren. Så underbart material, smickrande för figuren, fina volanger vid armslutet, underbar! Och för bara 299:- (!). Ni som är som jag - vet inte vad ni ska ha på er i sommar för ni inte känner er fina i något, köp denna!
 

 
Söndag - och jag har precis påbörjat årets semester. Det fina vädret valde att komma tillbaka lägligt till detta också, mer lycklig kan man inte bli! Så skönt att inte känna ångest över att det är måndag imorgon! 
 
Idag ska jag bara spendera söndagen med min kärlek. När han kommer hem efter jobbet strax ska vi åka ut och kolla present till mina föräldrar som fyller år på onsdag! Svårt när dem inte direkt önskar sig något men vi ska ge oss ut för och hitta nån bra present ändå! Sen har jag verkligen haft cravings på Espresso house Islatte med vanilj.. (dör för den!) så det får nog bli en sväng dit också. ;) Hoppas ni får en underbar dag i solen! ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

TIPS TIPS TIPS!

 
Måste verkligen tipsa er om denna byxdressen från Bubbleroom! Jag LEVER verkligen i min denna sommaren. Så underbart material, smickrande för figuren, fina volanger vid armslutet, underbar! Och för bara 299:- (!). Ni som är som jag - vet inte vad ni ska ha på er i sommar för ni inte känner er fina i något, köp denna!
 

 
Söndag - och jag har precis påbörjat årets semester. Det fina vädret valde att komma tillbaka lägligt till detta också, mer lycklig kan man inte bli! Så skönt att inte känna ångest över att det är måndag imorgon! 
 
Idag ska jag bara spendera söndagen med min kärlek. När han kommer hem efter jobbet strax ska vi åka ut och kolla present till mina föräldrar som fyller år på onsdag! Svårt när dem inte direkt önskar sig något men vi ska ge oss ut för och hitta nån bra present ändå! Sen har jag verkligen haft cravings på Espresso house Islatte med vanilj.. (dör för den!) så det får nog bli en sväng dit också. ;) Hoppas ni får en underbar dag i solen! ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0