Nu har sommaren slått till på riktigt!



Hej allihopa! Hoppas ni mår bra och har det lika underbart som vi här i Göteborg! Igår slog det till rejält med hela 28 (!) grader. Jag och Jesper hade planerat redan dagen innan att när jag var ledig skulle vi åka och köra en picknick antingen i Slottskogen eller vid någon strand.. så vi handlade lite gött igår och sedan åkte vi faktiskt till Delsjön. Var helt underbart! Fick äntligen inviga bikinin för i år (efter många om och men). Låg där i några timmar och stekte vårt bleka fläsk. 😉 Sen efter det åkte vi och handlade lite kött och grillade hos svärföräldrarna. Riktigt underbar dag! Idag har det till och med varit ännu varmare men då har man tyvärr varit instängd på jobbet.. annars hade det nog fått bli första badet för i år!

Nu laddar jag för en långhelg på Neo! Lite vila, och mys framför tvn med min kärlek.
Ha en fin kväll mina vänner! 💜



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nu har sommaren slått till på riktigt!



Hej allihopa! Hoppas ni mår bra och har det lika underbart som vi här i Göteborg! Igår slog det till rejält med hela 28 (!) grader. Jag och Jesper hade planerat redan dagen innan att när jag var ledig skulle vi åka och köra en picknick antingen i Slottskogen eller vid någon strand.. så vi handlade lite gött igår och sedan åkte vi faktiskt till Delsjön. Var helt underbart! Fick äntligen inviga bikinin för i år (efter många om och men). Låg där i några timmar och stekte vårt bleka fläsk. 😉 Sen efter det åkte vi och handlade lite kött och grillade hos svärföräldrarna. Riktigt underbar dag! Idag har det till och med varit ännu varmare men då har man tyvärr varit instängd på jobbet.. annars hade det nog fått bli första badet för i år!

Nu laddar jag för en långhelg på Neo! Lite vila, och mys framför tvn med min kärlek.
Ha en fin kväll mina vänner! 💜



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0