Äntligen höst!

Godkväll fina! Allt bra med er? Med mig är det jätte bra, sitter och myser framför Love Island och njuter av tanken att va ledig imorgon, soooovmorgon! Ugh, vilken jobbvecka jag har framför mig hörni.. jobb igår och idag, ledig endast imon - sen fyra dagar på raken. Torsdag-fredag kväll samt helgjobb. Det låter inte mycket, men inom vården - och helst på Neonatal IVA där jag jobbar är det många dagar. Även förra veckan när jag jobbade fem dagar i sträck, som är hur vanligt som helst, är så man "SKA" jobba.. som normala människor ;) - men det var jobbigt! Jobba kväll, sen upp tidigt, kväll igen.. osvosv, det gör mycket på kroppen! Men icke ska man väl klaga, älskar mitt jobb så det är faktiskt värt det med sånna veckor då och då!
 
Nu har ju verkligen hösten slått till rejält med! Hela förra veckan regnade det, föll fina blad från träden.. disigt på morgonen.. sååå mysigt! Efter denna fantastiska sommar vi haft så är faktiskt hösten efterlängtad. Bara massa mys, koftor, leggings,tända ljus.. sa jag MYS?! Ah ne, älskar't! Vilken är eran favorit årstid?
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Äntligen höst!

Godkväll fina! Allt bra med er? Med mig är det jätte bra, sitter och myser framför Love Island och njuter av tanken att va ledig imorgon, soooovmorgon! Ugh, vilken jobbvecka jag har framför mig hörni.. jobb igår och idag, ledig endast imon - sen fyra dagar på raken. Torsdag-fredag kväll samt helgjobb. Det låter inte mycket, men inom vården - och helst på Neonatal IVA där jag jobbar är det många dagar. Även förra veckan när jag jobbade fem dagar i sträck, som är hur vanligt som helst, är så man "SKA" jobba.. som normala människor ;) - men det var jobbigt! Jobba kväll, sen upp tidigt, kväll igen.. osvosv, det gör mycket på kroppen! Men icke ska man väl klaga, älskar mitt jobb så det är faktiskt värt det med sånna veckor då och då!
 
Nu har ju verkligen hösten slått till rejält med! Hela förra veckan regnade det, föll fina blad från träden.. disigt på morgonen.. sååå mysigt! Efter denna fantastiska sommar vi haft så är faktiskt hösten efterlängtad. Bara massa mys, koftor, leggings,tända ljus.. sa jag MYS?! Ah ne, älskar't! Vilken är eran favorit årstid?
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0